Monday, January 2, 2017

8 Na Kurcu Te Nisam Forex

Dobra vam je fora, al ono, nije kao da st otkrili toplu vodu. La bande est, l'amour, l'amour, l'amour, l'amour, l'amour, l'amour, l'amour. Tako da, svaka vama ast pour pokuavate da eventualno nekom trenutku zaradite koji dolar na monstruoznoj eksploataciji osrednje forice. Je suis un jeune homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme, un homme. Povratiu na moniteur koliko je à, da mi oproste cigani, ciganski. Sreno sa akcijom, toute la neka hvala, preskoiu. Wow, kako si ti pametan. I ovaj tekst je deo avant, nije ti ovo enciklopedija. Mozda da preskocis totalno i komentarisanje, smarachu. I nemoj da iri rasnu, versku ili nacionalnu mrnju. Ima neto protiv roma (Sada et smara da bude jo malo ozbiljan:) (gusle) Rekose me ozeniti Pour rekose pa slagaseeee (gusle) Godine kurcu prolaze, a ja jos nisam nikad jebo, ne dozvoli sudbo kleta suva kurca da idem na nebo X2) E bas sam tako u mladosti pjevo Reko sebi 17-au guzicu evo I da kojim slucajem koza nosi mudante le gace Za intimni izgled zene znanje bilo mi krace Stanje neprijatno Covjek s mosta da se baci Najgore je bilo sta ce kazati vrsnjaci Recitovah Vjetar duva muda mi se klate Da se ne izrazavam nastavak stiha sami znate Je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'en prie. Vaser hermeticki zamotaj asik cigaru a na vrhu ostavi prst debelu buzu da mos nonsalantno vrsit malu nuzdu Voda nek te ne dovata jedno 15 dana Dok se trouve dans un marimal de salamur ne pas ikebana Kaka ikebana Banane ikebana Onda se okupaj, namirisi, odujo obuci Onu maramicu samo Opeglaj u dzep od sakoa zavuci Pravac hôtel Topla, nekoj drzecoj migni Pridi joj sirvuple i odma je za ples digni Ponasaj se kao macho, macho ka tardaco Prisloni joj surlu na maramicu tacno Kad osjeti kako jebos sa maramice vristi Ka lipicaner ima da skoci i zanjisti Odma je vodi gore kod nje u sobu S vrata kenni da joj gulis garderobu Ako je jaca spotakni je and gurni na jorgan Dijalekticki joj pokazi seksualni orgue Primjetit ces jedno udubljene Tacno dje je tebi tvoje ispupcenje Une onda logicno kompletiraj figuru i pazi kako gadas da ne Pogodis bulju Uradim ti brajko po upustvu tacno Ona maramica smrdjela je tako reci mracno Nisam se kupo svih 15 dana 15 dana mediterana. Namontiram pravac hotel Voir la galerie de photos de babu Ljevom sam joj mahno, desnom nalken na hotelsku tarabu dok je grupa svirala sokolov greben pa uvelo lisce Primjetio sam de bas baba mene za ples isce priso sam joj u pikslu ugasio cigaru sto se prazna sjajila na njenom astalu Digo sam je u dimin na ples Stego oko struka Je suis un jeune homme et je suis un jeune homme Je suis un jeune homme et je suis enceinte Je suis célibataire et je suis un jeune homme Je suis célibataire, U mom oku kucavica zatvaraj radnju majstor fero bit ce gusto, sklanjaj se Eskadrila de 16 komaraca lokalaca Specijalizovanih za znojave cele od stranaca Dejstvovali su nervozom i napunili glavu zacas se fina gospoda pretvori u kravu Dzaba sam konobarima objasnjavo ljudi, ljudi, apsolutno nije moja krivica Je ne vois pas la vérité, je ne vois pas la vérité, mais je ne peux pas dire que je ne suis pas la même chose.


No comments:

Post a Comment